Obchodní podmínky
Základní ustanovení
Provozovatelem internetového obchodu www.angelos.8u.cz je:
Bc.Jana Kuťáková se sídlem Polská 1073, 56301 Lanškroun, IČO: 74796917 dále jen „Prodávající“. E-mail: angelos@wo.cz
Zákazník nebo "Kupující" je každá osoba, která uskuteční objednávku prostřednictvím internetového obchodu www.angelos.8u.cz.
-
Povinností zákazníka je seznámit se s Obchodními podmínkami.
-
Odesláním závazné objednávky zákazník - kupující potvrzuje, že se seznámil a projevil souhlas s kompletním zněním těchto Obchodních podmínek a všech jejich součástí platných pro internetový obchod www.angelos.8u.cz v okamžiku provedení objednávky. Současně akceptuje ceny, které jsou platné v okamžiku odeslání objednávky.
Jak nakupovat?
Princip nákupu:
-
Nejdříve si vyberte produkt, který vás zajímá. Na výběr máte ze dvou možností. Buď pomocí menu vlevo nalistujete příslušnou kategorii, nebo můžete využít vyhledávání v levém horním rohu této stránky.
-
Zboží, které chcete koupit, musíte nejdříve vložit do košíku. Učiníte tak jednoduše kliknutím na tlačítko „přidat do košíku“, které je umístěno u ve výpisu produktů u každého produktu. Stav košíku a jeho obsah můžete kdykoliv snadno zkontrolovat prostřednictvím odkazu, který je umístěn na každé stránce nahoře.
-
Až budete mít v košíku všechny produkty, které chcete koupit, přejděte k samotné objednávce. V košíku vyplňte adresu, na kterou máme zboží zaslat, potvrďte souhlas s obchodními podmínkami a kliknutím na tlačítko „pokračovat k objednání“ přejdete do rekapitulace objednávky. V rekapitulaci překontrolujte zda jsou všechny údaje v pořádku a objednávku potvrďte kliknutím na tlačítko „dokončit objednávku“.
Doprava a způsoby platby
Zboží zasíláme prostřednictvím České pošty.
Platební podmínky
V případě volby - úhrada zboží bankovním převodem, Vám po obdržení objednávky na požadované zboží sdělíme číslo faktury - variabilní symbol, pod kterým se úhrada provede. Po obdržení platby na náš účet bude zboží vyexpedováno.
číslo účtu: 227878547/0600 GE Money Bank a.s.
V případě volby - dobírka, Vám bude zboží automaticky zasláno s přiloženou fakturou.
PLATEBNÍ PODMÍNKY
pro úhradu dobírkou a nebo převodem předem na bankovní účet (viz. tabulka níže)
Uvedené ceny platí do váhy 10 kg.
Nad 10kg hmotnosti zásilky bude připočten fixní příplatek !
( i v případě platby nad 3000,- )
v případě úhrady - bankovním převodem ve výši 50,- Kč
v případě úhrady - dobírkou ve výši 90,- Kč
Uvedené ceny v tabulce platí do váhy 10 kg.
objednávka do |
paušální poplatek |
1000 Kč |
190 Kč (150 Kč)* |
1000 - 2000 Kč |
170 Kč (130 Kč)* |
2000- 3000 Kč |
150 Kč (110 Kč)* |
nad 3000 Kč |
ZDARMA |
* ceny platné pro platbu předem převodem na účet
aktualizace k datu: 3. 7. 2018
UPOZORNĚNÍ
1. V případě platby předem bank. převodem, bude paušální poplatek snížen o 50 Kč (viz.*)
2. Objednávka v e-shopu je generována automaticky, vychází vždy z přednastavené ceny objednávky mezi 1000 - 2000 Kč a nezahrnuje změnu paušálního poplatku na základě výše ceny objednávky. Informační zpráva a potvrzení z e-shopu bude tedy automaticky vycházet z nastavené ceny 170,- Kč v případě dobírky a nebo 120,- Kč v případě bankovního převodu. O konečné ceně budete informováni samostatným mailem dle ceny objednávky.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
-
Pojmem objednávka se pro tyto Obchodní podmínky rozumí jednostranný právní úkon Kupujícího směřující vůči Prodávajícímu s cílem obdržet od něj objednané plnění (dále jen "Objednávka").
-
Učinit objednávku je možné pouze prostřednictvím nákupního košíku a webového rozhraní www.angelos.8u.cz. Takto učiněná objednávka musí splňovat určité minimální náležitosti a obsahovat určité nezbytné údaje pro řádné vystavení dokladů a rychlé doručení skutečně požadovaného zboží k zákazníkovi.
-
Zákazníci www.angelos.8u.cz musejí uvést minimálně tyto údaje:
*jméno a příjmení spotřebitele nebo obchodní firmu podnikatele - právnické osoby nebo jméno a příjmení podnikatele - fyzické osoby,
* přesné místo dodání včetně PSČ (případně i fakturační adresu, pokud je odlišná), tj. ulici, město, PSČ, příp. stát,
* přesné kontaktní údaje (telefonní číslo, e-mailová adresa),
* počet kusů objednaného zboží,
* způsob doručení,
* platební metodu. -
Objednávku, která nesplňuje podstatné náležitosti a nezbytné údaje je Prodávající oprávněn odmítnout nebo vrátit Kupujícímu k doplnění a poskytnout mu k tomu přiměřenou lhůtu. Její marné uplynutí má za následek, že se na objednávku hledí, jako by nebyla nikdy doručena.
-
Objednávka Kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu Prodávajícího Kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany Prodávajícího), a to prostřednictvím e-mailu na adresu, kterou Kupující uvedl v objednávce nebo při registraci. Od tohoto momentu mezi Kupujícím a Prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Zrušení objednávky
-
Kupující může objednávku zrušit, resp. stornovat bez uvedení důvodu ještě před její expedicí, a to buď telefonicky na čísle +420 607 565 758 nebo e-mailem na adrese angelos@wo.cz .
-
Pokud bude objednávka zrušena ze strany Prodávajícího, tak bude Kupující na tuto skutečnost upozorněn e-mailovou zprávou, na adresu, kterou uvedl ve své objednávce, případně telefonicky, na čísle, které uvedl ve své objednávce. V tomto případě bude následovat domluva mezi smluvními stranami ohledně dalšího postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení celé objednávky apod.).
-
Pokud si kupující neodebere objednané zboží bez předešlého zrušení objednávky (akceptované prodejcem), nese ke své tíži vzniklé náklady s výrobou a doručením tohoto zboží (především náklady na materiál, výrobní náklady, dopravné, skladné apod.). Tím není dotčeno právo spotřebitele zboží nepřevzít z důvodu rozporu s kupní smlouvou (viz. článek VII. těchto Obchodních podmínek a Reklamační řád).
Výměna a vrácení zboží
V případě, že objednané zboží nebude vyhovovat Vašim představám, máte právo jej bez udání důvodu vyměnit nebo vrátit. Podmínky vrácení jsou následující:
-
Zákazník musí informovat prodávajícího nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky
-
Zákazník musí zaslat zboží doporučeně na adresu prodávajícího nejpozději do 14 dnů od obdržení zásilky.
-
Nárok na výměnu či vrácení zboží má zákazník pouze v případě, že zboží nejeví známky jakéhokoliv opotřebení nebo znečištění a je zasláno zpět v originálním obalu se všemi etiketami a příslušenstvím od výrobce spolu s kopií dokladu o koupi zboží.
Ihned po doručení zboží na adresu prodávajícího bude zkontrolován jeho stav. Pokud nebude zboží nijak opotřebeno, může si zákazník vybrat libovolnou věc z nabídky www.angelos.8u.cz (v případě výměny) či si může vybrat, jakým způsobem mu budou vráceny peníze (složenkou či bankovním převodem). Pokud si zákazník při výměně vybere zboží s nižší hodnotou než byla cena vráceného zboží, bude mu rozdíl doplacen. Pokud si naopak vybere zboží s vyšší hodnotou, uhradí rozdíl v ceně zákazník. Pokud zákazník při nákupu původního zboží platil poštovné, při výměně již poštovné neplatí. Vrací se vždy pouze hodnota zboží, nikoliv poštovné. Dopravu zboží od zákazníka k prodávajícímu hradí vždy zákazník.
Reklamace a záruka
Záruční lhůta je u každého výrobku uvedena na záručním listě, pokud ne, je tato lhůta stanovena zákonem na 2 roky.
-
Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným použitím výrobku či jeho opotřebením neodpovídajícím způsobem.
-
Reklamovat nelze zboží, které je poškozeno při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat při převzetí zboží jeho stav. Pokud je obal porušený a zásilka vykazuje zjevné znaky poškození, je zákazník povinen sepsat s dopravcem zápis o škodě. Podpisem dodacího listu zákazník potvrzuje, že zboží bylo doručeno v pořádku.
-
Zákazník je v případě reklamace povinen na adresu prodávajícího podat písemně žádost o reklamaci. V žádosti zákazník musí přesně specifikovat vadu výrobku a navrhnout způsob reklamace.
-
Reklamované zboží je zákazník povinen doručit na adresu prodávajícího na vlastní náklady. Zboží musí být doručeno v původním obalu, s veškerým příslušenstvím, návodem i záručním listem. Zákazník je povinen zboží zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození.
-
Zákazník má povinnost zaslat reklamované zboží na adresu prodávajícího doporučeně. Prodávající není povinen převzít zboží zasílané na dobírku.
Ochrana osobních údajů
-
Prodejce shromažďuje se souhlasem zákazníků osobní údaje zákazníků, a to jméno, adresu, telefon a emailové spojení. Tyto údaje slouží především pro usnadnění objednávek zákazníků v budoucnu. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě.
(Platné od 1. 7. 2018)